IBX5B5EFD2BEAC6D -->

Respectul fata de munca altora si joaca de-a jurnalismul ...

Respectul fata de munca altora si joaca de-a jurnalismul ...
Respectul fata de munca altora si joaca de-a jurnalismul ...
Duminica trecuta , pe o vreme teribila ( ploaie torentiala , soare , vant ) am jucat ( ca multe alte echipe) si am reusit, sa fac cateva poze cu  telefonul , pentru a posta ulterior pe blog. E un ritual saptamanal si e o obisnuinta in a ne "imprumuta " informatii sau poze pe net unii altora .
Baietii de la Colibasi , cei mai profi in ale fotografiei din liga 4-5 , ne-au ajutat de cate ori ne-am intalnit cu ceva poze pentru o postare . Dar au facut asta dupa ce le-am cerut ajutorul si mereu am recunoscut meritul lor, pentru ca nu e usor sa stai plecat de acasa duminica de duminica , in ploaie , frig , injuraturi , doar pentru a intretine o pasiune.
  Acum 4 ani si ceva , am fost deranjat, atunci  cand toate comentariile si pozele de pe blogul meu erau copiate in proportie de 90 % de un ziarist de la " Evenimentul Muscelean" , fara a mi se cere macar voie sau macar sa recunoasca intr-un colt sursa din care s-a informat.


https://pronosticuri-favorite.blogspot.com//search?q=

 Nu am mai urmarit subiectul ,dar asta seara mi-a sarit in ochi o poza ( cea facuta de baiatul meu duminica trecuta) postata tantos cu link de redirectionare , dar mai ales cu un copyright pe ea , care nu stiu de unde vine...

 Nu am sa vorbesc despre comentariul etapei , care se ridica la nivelul clasei a 5-a , dar ma refer la NESIMTIREA  cu care jurnalistul respectiv si-a insusit o poza ,un merit  care nu-i a lui!

 Pentru ca eu , dupa doua repriza de ploaie , vant , frig si soare pe teren , dupa o bere cu baietii , dupa un dus si un rest de duminica in familie , mi-am rupt 30-40 de minute noaptea tarziu sa postez pe blogul AS Leresti , pentru a informa pe toti cei interesati de fenomen , nu pentru a ii umple ziaristului nostru locul gol din ziar!
 Daca nu ai chef sau timp sa iesi duminica sa vezi un meci din liga a 5-a , sa faci o poza , poti macar sa ceri sau sa ai bunul simt sa spui ca poza sau textul e luat de la cineva si sa nu iti atribui acest merit.
 
P.S. Nu e tarziu sa iti ceri scuze , in ziar si pe FB,
Advertisement